EnglishHrvatski
AutoMEHANIKA

AutoMEHANIKA

Program za vođenje poslovanja automehaničarske radionice i evidenciju servisa na vozilima

Za LIVE DEMO verziju zatražite user name i password ovdje:

Program AutoMEHANIKA je namjenjen vođenju poslovanja automehaničarske radionice. Program sadrži module za radne naloge, izdavanje računa s fiskalizacijom, pregled automobila s potpunom servisnom knjižicom, poslovni imenik...
U programu je moguće voditi poslovanje više odvojenih radnih jedinica.

AutoMEHANIKA

Prednosti programa

Osnovna prednost ovog sustava vođenja poslovanja AUTOMEHANIČARSKE RADIONICE i izrade računa nad ostalim je da su svi podaci dostupni ONLINE, bilo gdje kroz web pretraživač, a sve što Vam treba je veza sa internetom, LAPTOP, TABLET ili SMARTPHONE.
Ovim načinom izbjegavamo instalaciju programa na određeno računalo, te nemamo rizika od gubitka podataka usljed inficiranja računala virusima.

Dashboard

Početna stranica programa prikazuje osnovne i trenutne informacije o poslovanju. Sadrži prikaz zadnje izdanih računa i otvorenih radnih naloga, uvid u neplaćene račune, te alarme servisnih intervala, registracije i tehničkih pregleda.

Osim toga na početnoj stranici je i Messager koji omogućuje internu komunikaciju između logiranih djelatnika unutar jedne ili više poslovnica.

Osnovne funkcije programa
"AutoMEHANIKA"

Dashboard - upravljačka ploča

AutoMEHANIKA
  • Servisni radni nalozi
  • Automobili
  • Računi
  • Cjenik usluga, dijelova i radova
  • Gotovinska blagajna
  • Pregled partnera i klijenata
  • Pregled djelatnika i poslovnih jedinica - Poslovnica

Servisni radni nalozi

Servisni radni nalog je osnovni dokument na osnovu koga se bilježe svi radovi na automobilima.
Radni nalog se obavezno veže sa VOZILOM i klijentom.

Nakon zatvaranja radnog naloga automatski se izdaje račun za napravljene usluge servisa i rezervnih djelova, a svi radovi su kronološki vidljivi u profilu vozila.

U nastavku su nabrojane neke osnovne funkcije radnih naloga::

  • Radni nalozi mogu imati status OPEN: Otvoren i CLOSE: Zatvoren
  • Pretraživanje radnih naloga po poslovnici, vozilu, klijentu, statusu, godini, datumu...
  • Direktna veza između naloga i izdanog računa
  • Upis kilometara servisa
  • Predviđeno vrijeme završetka radova

Upravljanje automobilima

Svako vozilo na kojem želimo otvoriti servisni radni nalog se mora pohraniti u program.
Prilikom unosa vozila se upisuje marka, model, tip, registracija, boja, podaci o motoru, servisni intervali i ostali podaci na osnovu kojih možemo generirati razne izvještaje. Nakon otvaranja servisnog radnog naloga, za svako vozilo ćemo imati detaljni pregled svih aktivnosti i servisa koji su na tom vozilu prethodno napravljeni.

  • Pregled i filtriranje svih vozila u floti
  • Pregled zarade po svakom vozilu
  • Arhiviranje vozila
  • Fotografije vozila
  • Alarm isteka registracije, leasinga, servisa, vatrogasnog aparata....
  • SERVISNA KNJIŽICE

Računi

Sa programom AutoMEHANIKA imate kompletan sustav za izdavanje računa iz više različitih poslovnica, FISKALIZACIJU i financijske izvještaje.

Moguće je napraviti 3 različita tipa računa:

  • Račun (R1)
  • Storno računa
  • Knjižna obavijest

Račun se automatski izrađuje prilikom zatvaranja servisnog radnog naloga sa svim stavkama koje su zapisane u radni nalog.

U nastavku su nabrojane neke osnovne funkcije izrade i pregleda računa:

    _AH_MENI_3_TXT4

Cjenik usluga, dijelova i radova

Da bi se olakšalo i ubrzalo otvaranje servisnih radnih naloga, u programu je moguće kreirati listu radova (artikala) koje najčešće koristimo u poslovanju. Npr. "Izmjena Ulja", "Izmjena prednjih disk pločica"...
Neke od mogućnosti su:

  • Unos usluga, radova i rezervnih dijelova i grupiranje po kategorijama
  • Definiranje nabavne cijene svakog artikla, marže, te preporučene izlazne cijene za klijenta.
  • Analiza do sada napravljenih radova, te pregled "prodaje" po artiklima i grupama radova

Partneri i klijenti

Pod klijentima i partnerima u programu imamo detaljan pregled i imenik svih partnera s kojima surađujemo te klijenata s pripadajućim napomenama.

  • Detaljni pregled klijenata sa svim kontakt podacima (osnovni podaci, telefoni, web adrese, posebne napomene, vozila...)

Djelatnici i poslovnice

Svaki djelatnik kojem dajemo pristup mora biti upisan u pregled DJELATNIKA.
Svakom djelatniku je moguće dodjeliti set privilegija s kojima dobiva ili gubi mogućnost pristupa određenim dijelovima i modulima programa. Evidencija o vremenu logiranju u program je također dostupna.

Ukoliko Vaš servis ima više poslovnica, u modulu POSLOVNICE ih je potrebno sve unijeti. Svaka poslovnica ima svoj slijed računa, te ih je prije rada potrebno fiskalizirati.

  • Pregled i unos poslovnica iz kojih će se izdavati računi. Svaka poslovnica ima svoj slijed numeracije računa
  • Pregled i uređivanje baze djelatnika koji koriste program i izrađuju račune. Svakom se djelatniku dodjeljuju privilegije pristupa.