Program za vođenje poslovanja automehaničarske radionice i evidenciju servisa na vozilima
Za LIVE DEMO verziju zatražite user name i password ovdje:
Program AutoMEHANIKA je namjenjen vođenju poslovanja automehaničarske radionice. Program sadrži module za radne naloge, izdavanje računa s fiskalizacijom, pregled automobila s potpunom servisnom knjižicom, poslovni imenik...U programu je moguće voditi poslovanje više odvojenih radnih jedinica.
Osnovna prednost ovog sustava vođenja poslovanja AUTOMEHANIČARSKE RADIONICE i izrade računa nad ostalim je da su svi podaci dostupni ONLINE, bilo gdje kroz web pretraživač, a sve što Vam treba je veza sa internetom, LAPTOP, TABLET ili SMARTPHONE. Ovim načinom izbjegavamo instalaciju programa na određeno računalo, te nemamo rizika od gubitka podataka usljed inficiranja računala virusima.
Početna stranica programa prikazuje osnovne i trenutne informacije o poslovanju. Sadrži prikaz zadnje izdanih računa i otvorenih radnih naloga, uvid u neplaćene račune, te alarme servisnih intervala, registracije i tehničkih pregleda. Osim toga na početnoj stranici je i Messager koji omogućuje internu komunikaciju između logiranih djelatnika unutar jedne ili više poslovnica.
Servisni radni nalog je osnovni dokument na osnovu koga se bilježe svi radovi na automobilima. Radni nalog se obavezno veže sa VOZILOM i klijentom. Nakon zatvaranja radnog naloga automatski se izdaje račun za napravljene usluge servisa i rezervnih djelova, a svi radovi su kronološki vidljivi u profilu vozila. U nastavku su nabrojane neke osnovne funkcije radnih naloga::
Svako vozilo na kojem želimo otvoriti servisni radni nalog se mora pohraniti u program. Prilikom unosa vozila se upisuje marka, model, tip, registracija, boja, podaci o motoru, servisni intervali i ostali podaci na osnovu kojih možemo generirati razne izvještaje. Nakon otvaranja servisnog radnog naloga, za svako vozilo ćemo imati detaljni pregled svih aktivnosti i servisa koji su na tom vozilu prethodno napravljeni.
Sa programom AutoMEHANIKA imate kompletan sustav za izdavanje računa iz više različitih poslovnica, FISKALIZACIJU i financijske izvještaje. Moguće je napraviti 3 različita tipa računa:
Račun se automatski izrađuje prilikom zatvaranja servisnog radnog naloga sa svim stavkama koje su zapisane u radni nalog. U nastavku su nabrojane neke osnovne funkcije izrade i pregleda računa:
Da bi se olakšalo i ubrzalo otvaranje servisnih radnih naloga, u programu je moguće kreirati listu radova (artikala) koje najčešće koristimo u poslovanju. Npr. "Izmjena Ulja", "Izmjena prednjih disk pločica"...Neke od mogućnosti su:
Pod klijentima i partnerima u programu imamo detaljan pregled i imenik svih partnera s kojima surađujemo te klijenata s pripadajućim napomenama.
Svaki djelatnik kojem dajemo pristup mora biti upisan u pregled DJELATNIKA. Svakom djelatniku je moguće dodjeliti set privilegija s kojima dobiva ili gubi mogućnost pristupa određenim dijelovima i modulima programa. Evidencija o vremenu logiranju u program je također dostupna. Ukoliko Vaš servis ima više poslovnica, u modulu POSLOVNICE ih je potrebno sve unijeti. Svaka poslovnica ima svoj slijed računa, te ih je prije rada potrebno fiskalizirati.